Temu Türkiye’de işe alım başlattı!

Türkiye pazarına giriş yaparak kısa sürede en çok indirilen alışveriş uygulaması unvanını kazanan e-ticaret platformu Temu, yerel işletmeler için devrim niteliğinde bir adım atıyor. Şirket, yerelden yerele adını verdiği yeni programıyla Türkiye’deki satıcılara kapılarını açarak hem yerel ekonomiye destek olmayı hem de tüketicilere çok daha hızlı teslimat imkânı sunmayı hedefliyor.

Temu Türkiye Pazarındaki Varlığını Güçlendiriyor

Mayıs 2024’te Türkiye’de faaliyete başlayan ve agresif fiyat politikasıyla dikkat çeken Temu, ülkedeki operasyonlarını genişletme kararı aldı. Şirket, Türkiye’deki resmi temsilcilik kaydını ve ofis kuruluşunu başarıyla tamamlarken, bir yandan da lojistik ve Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) sağlayıcılarıyla önemli işbirlikleri kuruyor. Şu anda aktif olarak Türkiye ekibini oluşturmak için işe alımlar yapan Temu, bu adımlarıyla pazardaki kalıcılığını ve uzun vadeli hedeflerini ortaya koyuyor.

Temu tarafından duyurulan yerelden yerele programı, her iki taraf için de önemli avantajlar barındırıyor. Bu model sayesinde, Türkiye’de kayıtlı olan ve stoklu çalışan işletmeler, milyonlarca potansiyel müşteriye ulaşabilecekleri düşük maliyetli bir satış kanalı elde edecek.

Tüketiciler için en büyük avantaj ise teslimat sürelerinin kısalması olacak. Yerel depolardan yapılacak gönderimler sayesinde bazı ürünlerin ertesi gün teslim edilmesi mümkün hale gelecek. Bir Temu yetkilisi, programın temel amacının “tüketicilere daha uygun fiyatlı ve kaliteli ürünlere daha hızlı erişim imkânı sunarken, Türkiye’deki işletmeler için yeni büyüme fırsatları yaratmak” olduğunu belirtti. Programın şimdilik davet usulüyle ilerlediği, ancak yakın gelecekte tüm uygun satıcılara açılacağı ifade edildi.

Temu’nun Türkiye’de başlattığı bu model, şirketin küresel stratejisinin önemli bir ayağını oluşturuyor. Benzer “yerelden yerele” programları, aralarında ABD, Almanya, Fransa, İtalya ve Meksika’nın da bulunduğu 30’dan fazla ülkede başarıyla uygulanıyor. Sensor Tower verilerine göre 2025’in ilk çeyreğinde Türkiye’nin en çok indirilen alışveriş uygulaması olan Temu, bu hamlesiyle pazardaki liderliğini pekiştirmeyi amaçlıyor.

İlginizi Çekebilir:Hyundai ABD’ye devasa yatırım yapacak
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Dünyanın en uzun şimşeği tespit edildi
Hazine ve Maliye Bakanlığı yapay zeka kullanıyor
Hepsiburada’dan SDN Tech Expo çıkarması!
Qualcomm Başkan Yardımcısı Alex Katouzian ile Computex 2025’te özel röportaj!
Canary Capital Files for Tron ETF With Staking Capabilities
Eski PlayStation CEO’su oyuncuları kızdırdı
mp4 indir | © 2025 |